Monday, May 3, 2010

Eyeko's 3 in 1 cream



Al een tijd lang gebruik ik met veel plezier de 3 in 1 cream van Eyeko. Graag wil ik met jullie delen wat de creme voor je huid doet en wat de eigenschappen zijn.
Dat de creme van Eyeko 3 in 1 heet, heeft natuurlijk een reden. De creme heeft er voor gezorgd dat je de creme voor meerdere doeleinden kunt gebruiken, namelijk als:
  • Moisturiser
  • Highlighter
  • Eye cream

Dat houdt dus in, dat je de huid van je gezicht heerlijk kunt voeden, de creme op plekjes zoals je wangen of boven je oogleden smeren voor glanseffect, en als oogcreme om de huid onder je ogen mooi te houden.
Dat de creme dit allemaal doet, komt door de lichtreflecterende pigmenten, de antioxidanten en vitamine A en E die beide erg goed zijn voor je huid, als extra nog vitamine C.
Een rijker gevulde creme die ook nog eens alles voor je huid doet wat je nodig hebt, kan je naar mijn idee niet krijgen.
Om goed te laten zien hoe de creme er uitziet, heb ik foto's gemaakt van voor de creme, de creme op mijn hand maar niet uitgesmeerd en de creme wel uit gesmeerd.

Hand zonder Eyeko creme:


De creme er op, niet uitgesmeerd:


De creme uitgesmeerd, je ziet nu de glans op mijn hand(het is jammer dat je door de foto niet het effect ziet wat het in het echt geeft):



De creme is net als andere producten van Eyeko zeker niet duur. De creme is in 2 kleuren verkrijgbaar, voor een lichte huid en een donkere huid.Je koopt 'em voor het bedrag van €7.00. Kijk voor meer Eyeko op de webiste:
Bestel je deze week voor meer dan €11.00 vul dan bij de checkout commentbox FAT BALM in, deze krijg je dan gratis bij je bestelling, die ook nog eens vrij van verzendkosten is. Vul je ook nog mijn ambassador code: E2519 in, dan krijg je nog extra een leuke verrassing bij je bestelling.

No comments: