Friday, June 19, 2009

Eyeko




Nog niet zo lang geleden kwam ik terecht om een Britse make-up webshop genaamd Eyeko. Eyeko brengt make up op de markt in echte girlie roze verpakkingen met het Eyeko meisje erop. Als je het in eerste instatie ziet, doet het je denken aan je eerste make up die je vroeger kreeg.
Ik zag een aantal leuke producten staan en heb die dan ook gekocht. Ik koos voor de Pinky Rose lip- gloss, de cover up and go concealer en de 3 in 1 cream.
Over deze producten zal ik nog verder uitgebreid gaan vertellen in reviews.
Het leuke van Eyeko is, dat alle producten wereldwijd gratis verzonden worden. Ik ben Eyeko Ambassador, als jij besteld bij Eyeko met mijn Ambassador code E2519 krijg je bij jouw bestelling een gratis Eyeko gift.
Neem snel een kijkje op http://www.eyeko.com


No comments: