Thursday, June 18, 2009

Mijn nieuwe ketting/parfum


Gister even naar de koopavond geweest, en eingelijk bij toeval iets prachtigs gekocht.
Al een tijdje ben ik fan van de geur daisy van Marc Jacobs. Ben ik gister bij de parfumerie en wat zie ik daar voor moois, een Daisy ketting met daarin solid perfume. Het zit echt in een mooi doosje. Toen ik het doosje openmaakte, kwam er een goudkleurig bewaartasje uit met daarin de ketting. De kettiing is een madelief en kun je openschuiven. in het midden bevindt zich de Daisy parfum.
Veel heb je niet nodig om heerlijk te ruiken. Plus dat meteen ook een prachtig sieraad om je nek hebt hangen.









zo ziet de ketting er in het echt uit (tasje helaas niet op de foto)



Voor als je niet mocht weten wat solid perfume is, hier een uitlegje: solid houdt in dat het in vaste vorm is, in dit geval dus een creme/was achtige substantie. Het werkt eignelijk net als een lipgloss in een potje. Je brengt het dus met je vinger aan op je huid. Perfecte plekjes zijn: achter het oor,en op de pols.

1 comment:

Anonymous said...

I see you changed to English later